РОЗРОБКА TELEGRAM ЧАТ-БОТА ДЛЯ НАДАННЯ ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ У ГАЛУЗІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/tnv-tech.2023.6.5

Ключові слова:

автоматизована взаємодія, діаграма прецедентів, тригер, Travel Support Bot

Анотація

У сучасному цифровому віці взаємодія з клієнтами і користувачами через чат-боти стає все більш актуальною і вимогливою. «Travel Support Bot» слугує яскравим прикладом, яким чином інноваційні технічні рішення можуть спростити та оптимізувати процес надання інформаційних послуг та підтримки користувачів. В статті реалізовано ряд ключових аспектів роботи чат-боту для туристичного агентства. Визначено основні вимоги та очікування користувачів від чат-боту в галузі туризму. Проаналізовано можливості і потреби ринку щодо використання чат-ботів для надання консультацій та відповідей на запитання клієнтів. Розроблено логічну та функціональну структуру чат-боту, включаючи систему FAQ та категорії запитань. Розроблено чат-бот для надання користувачам технічної допомоги. Продемонстровано інтуїтивний інтерфейс чат-боту для взаємодії з користувачами та надання їм інформації. Презентовано діаграму та візуалізації для кращого розуміння взаємодії користувача з ботом та його основних функцій. Продемонстровано сценарій використання чат-бота для обслуговування клієнтів. Описано систему перенаправлення на оператора в чат-боті. «Travel Support Bot» демонструє свою багатофункціональність, пропонуючи не тільки автоматизовану взаємодію, але й безперешкодний перехід до живого спілкування, коли це потрібно. Це забезпечує користувачам впевненість, що їхні більш складні запити або проблеми будуть розглянуті з увагою та професіоналізмом. Проведено практичний аналіз коду, який використовується для імплементації цієї функціональності, включаючи тригери, які активують перенаправлення, і логіку визначення моментів, коли користувача слід перенаправити. Висвітлені кращі практики для забезпечення плавності переходу та збереження контексту розмови, що забезпечить високу якість спілкування і задоволеність клієнтів. Завдяки розробленому чат-боту «Travel Support Bot» користувачі можуть в режимі реального часу отримувати відповіді на запитання, пов’язані з туристичними послугами.

Посилання

Слабінога, М. О., Чабан, С. В. Розробка веб-додатків в контексті оптимізації їх швидкодії. Таврійський науковий вісник. Серія: Технічні науки, 2022, (3), 63-69. https://doi.org/10.32851/tnv-tech.2022.3.7

Черненко, Н. Штучний інтелект в управлінні персоналом. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, 2022, (12), 76-83. https://doi.org/10.32851/2708-0366/2022.12.11

Москаленко, В. В., Вербато, К. Є. Архітектура програмної системи для інтелектуального асистента служби юридичної підтримки. Таврійський науковий вісник. Серія: Технічні науки, 2023, (4), 54-60. https://doi.org/10.32782/tnv-tech.2023.4.7

Telegram API Docs [Електронний ресурс]. Режим доступу: URL: https://core.telegram.org/

Підручник з Python [Електронний ресурс]. Режим доступу: URL: https://docs.python.org/uk/3/tutorial/index.html

Путівник мовою програмування Python [Електронний ресурс]. Режим доступу: URL: https://pythonguide.rozh2sch.org.ua/

Що таке мова програмування Python? [Електронний ресурс]. Режим доступу: URL: https://freehost.com.ua/ukr/faq/wiki/chto-takoe-jazik-programmirovanijapython/8. Aiogram documentation [Електронний ресурс]. Режим доступу: URL: https://docs.aiogram.dev/uk_UA/dev-3.x/

PyCharm — інтегроване середовище розробки для мови програмування Python [Електронний ресурс]. Режим доступу: URL: https://technologies-school. blogspot.com/2018/03/pycharm-python.htm

Середовище розробки для Python: що це, які вони бувають і як їх використовувати [Електронний ресурс]. Режим доступу: URL: https://foxminded.ua/seredovyshche-rozrobky-python/

Pycharm: середовище розробки для Python [Електронний ресурс]. Режим доступу: URL: https://blog.desdelinux.net/uk/pycharm-un-entorno-de-desarrollo-parapython/

The Clean Architecture [Електронний ресурс]. Режим доступу: URL: https://blog.cleancoder.com/uncle-bob/2012/08/13/the-clean-architecture.html

Аль Свейгарт. Автоматизація нудних рутинних завдань з Python. ДМК Прес, 2018. – 592 с.

Beazley, David. Python Distilled. Велика Британія, Pearson Education, 2021. 352 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-13

Як цитувати

Ольховська, О. В., Олексійчук, Ю. Ф., Кошова, О. П., Черненко, О. О., & Бойко, О. А. (2024). РОЗРОБКА TELEGRAM ЧАТ-БОТА ДЛЯ НАДАННЯ ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ У ГАЛУЗІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ. Таврійський науковий вісник. Серія: Технічні науки, (6), 35-44. https://doi.org/10.32782/tnv-tech.2023.6.5

Номер

Розділ

КОМП’ЮТЕРНІ НАУКИ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають