САМОСТІЙНА РОБОТА ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ФІЗИЦІ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ РОЗВ’ЯЗКУ ПРАКТИЧНИХ ТА ТЕОРЕТИЧНИХ ЗАДАЧ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/tnv-tech.2024.5.29

Ключові слова:

фізика, розв’язок задач, практичні навички, алгоритм розв’язку задач, динаміка матеріальної точки

Анотація

Вивчення фізики здобувачами освіти Херсонського державного аграрно-економічного університету базується на слуханні курсу лекцій, виконанні лабораторних робіт, практичних занять а також самостійної роботи над засвоєнням курсу. На сьогоднішній день самостійній роботі надається велика увага. Самостійна робота дає можливість поглиблювати отримані знання під час аудиторних занять, дозволяє більш повно і глибоко оволодіти практичними навиками та теоретичними знаннями. Розв’язування теоретичних задач сприяє: закріпленню набутих умінь та навичок, отриманих студентами з участю викладача. Розвитку вмінь самостійно розв’язувати теоретичні задачі, спираючись на фундаментальні закони фізики. Розумінню суті основних фізичних законів, можливості їх застосування у подальшій професійній діяльності. Розв’язок задач сприяє аналізу разом з систематизацією знань допомагає з’ясувати, які закони та закономірності фізики можуть бути використанні для розв’язку даної проблеми; Набуття навичок практичного застосування математичного апарату для розв’язку даної проблеми; В процесі розв’язку задач висувати певні припущення, знаходити межі застосування законів фізики, висувати певні спрощення при побудові фізичної моделі; Встановлювати паралелі застосування фізичних законів до реальних фізичних процесів, що існують в запропонованій задачі; Набувати навичок самостійного пошуку, використання інтуїції при пошуку розв’язку задачі; Також розв’язання задач вимагає чіткого та логічного мислення і поясненні своїх кроків, в процесі розв’язку задач; Не зациклюватись на теоретичних засадах, але й розвивати практичні навички перевірки за допомогою фізичного експерименту. Розв'язування теоретичних задач з фізики дає можливість здобувачам не лише опанувати фізичні закони, а й розвивати важливі когнітивні та практичні навички: математичні, аналітичні, логічні, а також здатність до самостійного мислення і комунікації. Це важливий крок на шляху до майбутнього науковця чи інженера, де важливі не лише знання, а й уміння застосувати їх на практиці.

Посилання

Смолієнко Н.Д., Бойчук І.В. Самостійна робота як форма набуття знань Удосконалення психолого-педагогічної майстерності науково-педагогічних працівників: Матеріали науково-практичної конференції 20 квітня 2005 р. 2005. с. 16-20.

Марчук Г.П., Біла Т.А. Особливості розв’язання задач з хімії Удосконалення психолого-педагогічної майстерності науково-педагогічних працівників: Матеріали науково-практичної конференції 20 квітня 2005р. 2005. с. 12-14.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-30

Як цитувати

Заводянний, В. В. (2024). САМОСТІЙНА РОБОТА ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ФІЗИЦІ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ РОЗВ’ЯЗКУ ПРАКТИЧНИХ ТА ТЕОРЕТИЧНИХ ЗАДАЧ. Таврійський науковий вісник. Серія: Технічні науки, (5), 258-262. https://doi.org/10.32782/tnv-tech.2024.5.29

Номер

Розділ

ГІДРОТЕХНІЧНЕ БУДІВНИЦТВО, ВОДНА ІНЖЕНЕРІЯ ТА ВОДНІ ТЕХНОЛОГІЇ