ВРАЗЛИВОСТІ ІГРОВИХ АНТИЧИТІВ: АНАЛІЗ БЕЗКОНТАКТНОЇ АВТОМАТИЗАЦІЇ ІГРОВИХ ДІЙ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ЗОВНІШНІХ ПРИСТРОЇВ
DOI:
https://doi.org/10.32782/tnv-tech.2024.6.5Ключові слова:
античит, автоматизація, ігри, С#, HDMI, Arduino, RaspberryАнотація
В 21 сторіччі ігри стали невід’ємною частиною нашого суспільства[1]. Якщо раніше вони сприймались як щось екзотичне, то зараз важко знайти людину, яка б жодного разу не грала у комп’ютерні або мобільні ігри. Більше того, у деяких людей комп’ютерні ігри стають альтернативним способом дозвілля, або навіть хобі. Зараз ігри сприймаються так само нормально, як фільми, серіали або книги. Тобто це вже стало буденністю. Поріг входження став настільки маленький у деяких продуктів, що навіть старше покоління все частіше розглядає ігри як щось нормальне. До прикладу цільова аудиторія Candy Crush Saga[2] – це жінки 35+. Часто можна побачити якусь бабусю у метро чи в автобусі, яка грає в match 3, word games або щось подібне. Проблема використання програмного забезпечення, яке дозволяє отримати перевагу у грі (в майбутньому чити), є дуже актуальною. Великі компанії можуть випускати гарні ігри, мати високий рейтинг, але стрімко втрачати його, користувачів та прибутки, через збільшення кількості нечесних гравців. При тому, що розробники намагаються виправляти вразливості та покращувати захист, чити також не стоять на місці і проблема за часту не вирішується. У даній роботі буде розглянута можливість автоматизації ігрових процесів, за допомогою зовнішніх простоїв, які зазвичай ігноруються програмами античитами, та як можна запобігти цьому з перспективи розробників. В статті будуть описані самі популярні рішення захисту ігор від стороннього втручання, їх переваги та недоліки. Окрім цього, дослідимо вже існуючі рішення, які є загальнодоступними, та ставлення розробників ігор до таких девайсів. Під час дослідження та розробки, будуть використані; мова програмування C#, платформа Arduino Pro Micro, зовнішня HDMI capture card, розгалужувач HDMI сигналу та платформа Raspberry Pi 5.
Посилання
Горбань, О. В., Мартич, Р. В., Малецька, М. О. Феномен відеоігрової культури в сучасному суспільстві. Studia Warmińskie, 2019, № 56, с. 123–135. URL: https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31142/.
Candy Crush Usage and Statistics. Helplama. URL: https://helplama.com/candycrush-usage-and-statistics/.
Anti-cheat software. Wikipedia. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Category:Anti-cheat_software.
YouGov and PLITCH Study Shows that Over Half of Americans Use Cheats While Gaming. UberStrategist. URL: https://uberstrategist.com/press-release/yougovand-plitch-study/.
Easy Anti-Cheat. Easy Anti-Cheat. URL: https://www.easy.ac/en-US/.
Apex Legends Receives Mixed Reviews on Steam. Game Rant. URL: https://gamerant.com/apex-legends-steam-reviews-mixed/.
Apex Legends Hits Lowest Player Count in Years as Season 22 Disappoints. Dexerto. URL: https://www.dexerto.com/apex-legends/apex-legends-hits-lowestplayer-count-in-years-as-season-22-disappoints-2954901/.
Blackburn, J., Kourtellis, N., Skvoretz, J., Ripeanu, M., Iamnitchi, A. Cheating in Online Games: A Social Network Perspective. University of British Columbia. URL: https://people.ece.ubc.ca/matei/papers/toit-final.pdf.
Tao, J., Xu, J., Gong, L., Li, Y., Fan, C., Zhao, Z. NGUARD: A Game Bot Detection Framework for NetEase MMORPGs. NetEase Fuxi AI Lab, Zhejiang University. URL: https://linxiagong.github.io/misc/myPapers/KDD2018_NGUARD.pdf.
AutoIt Script. AutoIt. URL: https://www.autoitscript.com/site/.
AutoClicker: Perform Action Every Two Minutes. GitHub. URL: https://github.com/MrlCrosl/AutoClicker/blob/main/PerformActionEveryTwoMinutes.
Метод Bitmap.GetPixel. Microsoft Learn. URL: https://learn.microsoft.com/ru-ru/dotnet/api/system.drawing.bitmap.getpixel?view=net-8.0.
Cronus Zen. Cronus Shop. URL: https://cronus.shop/collections/cronus-zen.
Players complain for being banned for no reason, I call it BS they are using the Cronus Zen Device. Steam Community. URL: https://steamcommunity.com/app/1938090/discussions/0/5230393378279357245/?l=ukrainian.