РОЗРОБКА МЕТОДОЛОГІЇ ДО ПРОЕКТУВАННЯ БАГАТОКОРИСТУВАЦЬКИХ РОЛЬОВИХ ІГОР

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/tnv-tech.2023.2.6

Ключові слова:

рольова гра, розробка ігор, методи проектування ігор, архітектура гри, методологія проектування гри

Анотація

Робота присвячена розробці авторської методології проектування ігор в жанрі багатокористувацьких рольових ігор (MMORPG). MMORPG є популярними онлайн-іграми, в яких гравці можуть спілкуватися, взаємодіяти і боротися один з одним у віртуальному світі. Розробка методології проектування MMORPG є важливою задачею, оскільки цей жанр вимагає комплексного підходу до створення ігрового досвіду для багатьох гравців. В роботі досліджені та проаналізовані існуючі підходи до проектування ігор, та організовано пошук оптимальних методів для вирішення завдань проектування. Було проведено огляд методів проектування для різних аспектів гри. За допомогою цього дослідження були виявлені кращі практики та ефективні підходи до проектування ігор. Враховуючи різноманітні аспекти гри, були вивчені методи проектування, які можна використовувати для створення концепції гри, бойової, рольової та рейтингової систем, ігрових сутностей, балансу гри і дизайну рівнів. В результаті дослідження отримано розуміння найкращих практик і методів проектування ігор, а також використання їх для розробки документації ігрового проекту. Це дозволяє збільшити шанси на успіх у створенні якісної та привабливої гри, яка відповідає поставленим вимогам та очікуванням. У результаті проведеної роботи була розроблена важлива методологія, яка використовується для проектування ігор. Проте варто зазначити, що ця методологія не охоплює всі аспекти, що стосуються проектування ігор, залишаючи простір для подальшого розширення та удосконалення в цій сфері. Процес розробки нових ігор відкриває можливість для доробки та вдосконалення самої методології, яка може бути оброблена та розширена під час її застосування. Це дасть змогу враховувати нові тенденції та вимоги галузі ігрової індустрії, щоб створювати ще більш захопливі та інноваційні ігрові вироби.

Посилання

Jere Miles. Unity 3D and PlayMaker Essentials. A K Peters / CRC Press, 2016. Р. 482. ISBN 9781317414315

Anthony Davis, Travis Baptiste, Russell Craig, Ryan Stunkel. Unity 3D Game Development. Packt Publishing, 2022. Р. 370. ISBN 9781801077231

Tryggvason K. Design and Implementation of a Collectable Trading Card Board Game and Game AI, 2016. URL: https://www.ru.is/media/td-msc-ritgerdir/Kristjan-Tryggvason-MSc.pdf

KORPPOO, KAROLIINA. Designing Game Analytics for a City-Builder Game. UNIVERSITY OF TAMPERE. 2015. URL: https://trepo.tuni.fi/bitstream/handle/10024/97480/GRADU-1435136851.pdf?sequence=1&isAllowed=y

Yiting Xu, Shah Nawaz. A Comparison of Architectures in Massive Multiplayer Online Games. 2II45 Architecture of Distributed Systems, 2014. URL: https://www.researchgate.net/profile/Shah-Nawaz-3/publication/271490933_A_Comparison_of_Architectures_in_Massive_Multiplayer_Online_Games/links/54c8dfc20cf238bb7d0e8287/A-Comparison-of-Architectures-in-Massive-Multiplayer-Online-Games.pdf

Bobby Ross. Visual Guide: Multiplayer Level Design. Bobby Ross Level Art+Design Portfolio, 2015. URL: http://bobbyross.com/library/mpleveldesign 7. Tracy Fullerton. Game Design Workshop. A K Peters/CRC Press, 2018. Р.522. ISBN 9781351597692

George Kalmpourtzis. Educational Game Design Fundamentals. A K Peters / CRC Press, 2018. Р. 306. ISBN 9781351804714

Nicholas Lovell. The Pyramid of Game Design. A K Peters / CRC Press, 2018. Р. 326. ISBN 9780429815669

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-11

Як цитувати

Завгородній, В. В., Завгородня, Г. А., Дацюк, Д. І., & Карась, О. О. (2023). РОЗРОБКА МЕТОДОЛОГІЇ ДО ПРОЕКТУВАННЯ БАГАТОКОРИСТУВАЦЬКИХ РОЛЬОВИХ ІГОР. Таврійський науковий вісник. Серія: Технічні науки, (2), 56-62. https://doi.org/10.32782/tnv-tech.2023.2.6

Номер

Розділ

КОМП’ЮТЕРНІ НАУКИ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають