ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗПІЗНАВАННЯ ОБЛИЧ У ГОТЕЛЯХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/tnv-tech.2024.4.19

Ключові слова:

автоматизація, Face ID, персоналізація послуг, розпізнавання облич, сервіс, цифровізація, управління доступом.

Анотація

Актуальність статті обумовлена сучасними тенденціями в індустрії гостинності, де впровадження новітніх технологій стає критично важливим для підвищення якості обслуговування та забезпечення безпеки. У статті розглядається застосування технології розпізнавання облич, яка має потенціал для значного покращення персоналізованого підходу до обслуговування гостей, автоматизації процесів реєстрації, а також спрощення управління доступом до приміщень. Особливу увагу приділено ролі цієї технології в умовах глобальних викликів, таких як пандемія COVID-19, де вона стає важливою для зменшення фізичних контактів, що сприяє забезпеченню безпеки гостей і персоналу. Метою є дослідження та доцільність впровадження, підтримки технології розпізнавання облич у готелях. Для цього використано сукупність наукових методів та підходів: функціональний, системний, порівняння, системно-структурний, аналізу і синтезу, логічного узагальнення. У результаті проведеного дослідження встановлено, що впровадження технології розпізнавання облич підвищує якість надання послуг завдяки персоналізації обслуговування. Проаналізовано наукові праці щодо застосування цієї технології в іноземних готелях та проведено оцінку точності розпізнавання облич. Створено блок-схему впровадження технології для автоматизації процесів заселення гостей у готелі. У висновках доведено, що технологія розпізнавання облич є високоточною та постійно вдосконалюється, що робить її придатною для використання в різних сферах бізнесу. На основі прикладів точності роботи цієї технології можна із впевненістю стверджувати, що у 2020 році шанс на похибку в найгірших умовах становив лише 0.028, а сьогодні цей показник ще нижчий, що підтверджує готовність цієї технології до широкого впровадження. Технологія сприяє підвищенню безпеки, автоматизації процесів оплати та реєстрації, а також оптимізації управління робочим часом персоналу. Вона дозволяє прискорити процеси обслуговування гостей у готелях, автоматизувати оплату додаткових послуг і товарів, пришвидшити поселення гостей, краще розуміти їхні вподобання та спрощувати менеджмент працівників. У довгостроковій перспективі технологія підвищить конкурентоспроможність і прибутковість готельно-ресторанних закладів.

Посилання

Thielgen M. M., Schade S., Bosé C. Face processing in police service: the relationship between laboratory-based assessment of face processing abilities and performance in a real-world identity matching task. Cognitive research: principles and

implications. 2021. Vol. 6, no. 1. P. 1–18. https://doi.org/10.1186/s41235-021-00317-x(date of access: 20.08.2024).

Mohsienuddin S., Shuaieb Sabri M. Facial recognition technology. SSRN electronic journal. 2020. Vol. 7, no. 6. P. 176–184.

Horkay J., Tymofiiv V., Al-Rabeei S. Using biometrics for facial recognition at airports. Acta avionica journal. 2022. P. 34–40. https://doi.org/10.35116/aa.2022.0029 (date of access: 20.08.2024).

Raposo V. L. The use of facial recognition technology by law enforcement in europe: a non-orwellian draft proposal. European journal on criminal policy and research. 2022. P. 515–533. URL: https://doi.org/10.1007/s10610-022-09512-y (date of access: 20.08.2024).

N. Selwyn et al. Facial recognition technology key issues and emerging concerns. The cambridge handbook of facial recognition in the modern state / ed. by R. Matulionyte, M. Zalnieriute. 2024. P. 11–28.

Soliman H., Saleh A., Fathi E. Face recognition in mobile devices. International journal of computer applications. 2013. Vol. 73, no. 2. P. 13–20. https://doi.org/10.5120/12712-9525 (date of access: 20.08.2024).

Guillaume D., Xing C., Kishore S. Face recognition in mobile devices. Department of electrical engineering. 2010.

Stouffer C. What is facial recognition and how does it work? – Norton. URL: https://us.norton.com/blog/iot/how-facial-recognition-software-works (date of access: 20.08.2024).

Barten M. 4 use cases of facial recognition in the hospitality industry. Revfine.com. URL: https://www.revfine.com/facial-recognition-hospitality-industry/ (date of access: 20.08.2024).

Rusnáková B. How the accuracy of facial recognition technology has improved over time – Innovatrics. Innovatrics. URL: https://innovatrics.com/trustreport/howthe-accuracy-of-face-recognition-technology-has-improved-over-time/ (date of access: 20.08.2024).

Lacalle E. Ways to use facial recognition technology in hotels. The Hospitality Management System of the Future. URL: https://www.mews.com/en/blog/facialrecognition-pms#heading-6 (date of access: 20.08.2024).

Face me team. Learn how to leverage facial recognition for hospitality in food and beverage, tourism and hotels. CyberLink URL: https://www.cyberlink.com/faceme/insights/articles/480/facial-recognition-in-hospitality-travel-industry (date of access: 20.08.2024).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-05

Як цитувати

Борбенчук, В. В., Неіленко, С. М., Криворучко, М. Ю., & Михайлик, В. С. (2024). ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗПІЗНАВАННЯ ОБЛИЧ У ГОТЕЛЯХ. Таврійський науковий вісник. Серія: Технічні науки, (4), 193-202. https://doi.org/10.32782/tnv-tech.2024.4.19

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають