ПРОЄКТУВАННЯ ТА РОЗРАХУНОК ВІДКРИТОГО СКЛАДСЬКОГО МАЙДАНЧИКА
DOI:
https://doi.org/10.32851/tnv-tech.2021.6.19Ключові слова:
монолітне цементобетонне покриття, навантаження, композитна арматураАнотація
Розвиток діяльності українських річкових портів можливий завдяки розширенню номенклатури логістичних послуг, що надаються. Для успішного функціонування, підвищення якості обслуговування, повного задоволення попиту на роботи й послуги, пов’язані з перевезеннями й перевантаженнями на внутрішніх водних шляхах України, а також для визначення стратегії подальшого розвитку підприємства існує доцільність у створенні логістичних центрів. У статті розглядаються питання, пов’язані зі створенням на підприємстві логістичного центру з удосконаленням вантажної роботи, яке спрямовано на повне задоволення попиту на перевезення вантажів, підвищення якості надання послуг і розвиток підприємницької діяльності. Для здійснення перевантаження та зберігання матеріалів на території підприємства передбачається будівництво нового відкритого складського майданчика з монолітним цементобетонним покриттям і системою дощоприймальних колодязів і лотків, розташованого на території причалу, обладнаного крановими коліями й залізничними шляхами. Метою дослідження є розрахунок у програмному комплексі «Ліра САПР 2019» монолітної цементобетонної плити відкритого складського майданчика, розташованого на одному планувальному рівні з автомобільною дорогою. Конструювання покриття виконувалось з урахуванням величини й характеру прикладання навантажень, кліматичних, гідрологічних, санітарно-гігієнічних вимог, а також наявності місцевих будівельних матеріалів. Проєктування монолітного цементобетонного покриття здійснюють згідно із чинними будівельними нормами в такій послідовності: 1. Збір необхідних даних для розрахунку (навантаження, об’ємно-конструктивні рішення). 2. Розрахунок армування плити. 3. Розробка робочих креслень розрахованої конструкції. Результати проведених досліджень використані під час розробки проєктно-кошторисної документації.
Посилання
Організація виконання вантажних і складських операцій : Навчальний посібник / О.В. Лаврухін, Д.В. Ломотько, Є.С. Альошинський та ін. ; за заг. ред. С.В. Панченка. Харків : УкрДУЗТ, 2015. 181 с., рис. 29, табл. 1.
Гамеляк І.П. Нові перспективи дорожнього цементобетону на Україні. 31 січня 2020 р. Національна Асоціація Дорожників України : вебсайт. URL: https://nadu.com.ua/novi-perspektivi-dorozhnogo-czementobetonu-na-ukra%D1%97ni/.
Радовский Б.С. Цементобетонные покрытия в США: конструкции. Автомобильные дороги. 2015. № 2. С. 48–57.
Нагайчук В.М., Радовський Б.С. Світовий досвід та сучасні підходи до використання цементобетонного покриття. Дороги і мости. 2020. Вип. 21. С. 188–200.
ДБН В.1.2.-2:2006 Навантаження і впливи. Норми проєктування. [Чинний від 2007-01-01]. Видання офіціальне. Київ : Міністерство будівництва України, 2006. 78 с.
ДБН В.2.6-98:2009 Конструкції будинків і споруд. Бетонні та залізобетонні конструкції. Основні положення. [Введено в дію від 2011-07-01 зі скасуванням в Україні СНиП 2.03.01-84*]. Видання офіціальне. Київ : Мінрегіонбуд України, 2011. 70 с.
ДСТУ Б В.2.6-156:2010 Конструкції будинків і споруд. Бетонні та залізобетонні конструкції з важкого бетону. Правила проєктування. [Чинний від 2011-06-01] Видання офіціальне. Київ : Мінрегіонбуд України, 2011. 115 с.
ДСТУ Б В.1.2-3:2006 Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об`єктів. Прогини і переміщення. Вимоги проєктування. [Чинний від 2007-01-01]. Видання офіціальне. Київ : Мінбуд України, 2006. 14 с.
ДСТУ-Н Б В.2.6-185:2012 Настанова з проєктування та виготовлення бетонних конструкцій з неметалевою композитною арматурою на основі базальто- і склоровінгу. [Чинний від 2013-04-01]. Видання офіціальне. Київ : Мінрегіон України, 2012. 28 с.