СИСТЕМА НАДАННЯ РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ВИВЧЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ З ВЕБ-РОЗРОБКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/tnv-tech.2023.6.8

Ключові слова:

інтелектуальна система, навчання веб-розробці, надання рекомендацій, аналіз ІТ-ринку, професійний розвиток

Анотація

Розвиток технологій не тільки прискорює темпи нашого життя, але й відкриває безліч можливостей для навчання. Засоби інтернету, такі як книги, курси, відео, стали невід’ємною частиною нашого освітнього процесу. Однак, важливою частиною навчання є не лише отримання інформації, але й перевірка рівня засвоєння матеріалу та розуміння. Тестування визнано одним із найефективніших методів перевірки знань. Воно дозволяє ефективно оцінити рівень розуміння та запам’ятовування матеріалу. Швидкість проходження тестів та негайне їх оцінювання роблять цей метод особливо зручним для оцінки знань. У сучасному світі, на фоні стрімкого розвитку технологій та екс-поненційного збільшення обсягу інформації, вивчення веб-розробки виглядає як важливий компонент освіти. Швидкі зміни та високий темп розвитку веб-технологій вимагають від фахівців постійного оновлення своїх знань. Однак, існує проблема в оцінці рівня володіння веб-розробкою після закінчення навчання. Людям важко самостійно оцінити свої знання та зрозуміти, наскільки вони готові до викликів реального ринку роботи в IT-сфері. Саме тут на допомогу приходить інтелектуальна система, спроектована для надання рекомендацій з навчання веб-розробці, враховуючи як особистість кожного користувача, так і загальні тенденції в IT-індустрії. Створена командою дослідників, ця система використовує аналітичні дані від більше ніж 60 міжнародних ІТ-компаній. Вона не обмежується лише технічними аспектами веб-розробки, але й бере до уваги динаміку ринку, зміни в умовах праці та глобальні тенденції в галузі IT. Такий підхід дозволяє системі точно адаптуватися до потреб кожного користувача. Важливим аспектом є не тільки визначення рівня знань, але і надання корисних рекомендацій для подальшого навчання та розвитку. Це допомагає кожному користувачеві ефективно планувати свій професійний розвиток та готуватися до викликів сучасного ІТ-ринку. Отже, інтелектуальна система рекомендацій у сфері веб-розробки вирішує актуальні завдання оцінки та підвищення рівня знань фахівців. Її інноваційний підхід ставить користувачів на шлях успішного та свідомого розвитку у цій важливій галузі сучасного інформаційного суспільства.

Посилання

Yurchuk, I., Kutsenko, M. (2022). An Intelligent System for Providing Recommendations on the Web Development Learning. In: Babichev, S., Lytvynenko, V. (eds) Lecture Notes in Computational Intelligence and Decision Making. ISDMCI 2021. Lecture Notes on Data Engineering and Communications Technologies, vol 77. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-030-82014-5_38

Michel M. C. K., King M. C., Cyber Influence of Human Behavior: Personal and National Security, Privacy, and Fraud Awareness to Prevent Harm, in: IEEE International Symposium on Technology and Society (ISTAS), 15 November 2019, Medford, MA, USA , pp. 1–7.

Zachary G. P., Digital Manipulation and the Future of electoral Democracy in the U.S., IEEE Transactions on Technology and Society 1 (2) (2020) 104–112.

Wilson J. L., The best web site builders for 2021, 16 December 2020. URL: https://www.pcmag.com/picks/the-best-website-builders.

Tzafilkou K., Protogeros N., Chouliara A., Experiential learning in web development courses: Examining students’ performance, perception and acceptance, Education and Information Technologies 25 (2020) 5687–5701. URL:

Zhou H. G., Li J., Zhong J.L., Cultivating Personal Capabilities Based on Problem-Based Learning: A Practice in Web Development, in: 15th International Conference on Computer Science & Education (ICCSE), 2020, pp. 379–382.

Liang Z., Design of A Web Development Attitudes Survey, in: IEEE Conference on Teaching, Assessment, and Learning for Engineering (TALE 2019), pp. 1–4. doi:10.1109/TALE48000.2019.9225877.

Lau, I. King, Bilingual Web page and site readability assessment, in: Proceedings of the 15th International Conference on World Wide Web, Edinburgh, Scotland, United Kingdom, 23 May 2006, pp. 993-994.

Anquetil R., Fundamental Concepts for Web Development: HTML5, CSS3, JavaScript and much more!, Independently published, 2019.

Duckett J., Web Design with HTML, CSS, JavaScript and jQuery Set, 1st. ed., Wiley, New York, NY, 2014.

Haverbeke M., Eloquent JavaScript, 3rd. ed., No Starch Press, San Fransisco, USA, 2018.

Твердохліб А.О., Коротін Д.С. Ефективність функціонування комп’ютерних систем при використанні технології блокчейн і баз данних. Таврійський науковий вісник. Серія: Технічні науки. 2022.

Цвик О.С. Аналіз і особливості програмного забезпечення для контролю трафіку. Вісник Хмельницького національного університету. Cерія: Технічні науки, (1). 2023.

Simpson K., You Don’t Know JS: Up & Going, 1st. ed., O’Reilly Media, Sebastopol, California, USA, 2015.

Krug S., Don’t Make Me Think: A Common Sense Approach to Web Usability, 2nd. ed., New Riders, Berkeley, California, USA, 2006.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-13

Як цитувати

Поперешняк, С. В., Куценко, М. О., & Антоненко, А. В. (2024). СИСТЕМА НАДАННЯ РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ВИВЧЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ З ВЕБ-РОЗРОБКИ. Таврійський науковий вісник. Серія: Технічні науки, (6), 64-71. https://doi.org/10.32782/tnv-tech.2023.6.8

Номер

Розділ

КОМП’ЮТЕРНІ НАУКИ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ